FH Mogilmed
88-300 Mogilno, Świerkówiec 49
Tel. (52) 315 72 67
Tel./Fax. (52) 315 14 59
|
Strona główna » Oprogramowanie
OPROGRAMOWANIE
W naszym asortymencie znajdują się oprogramowania następujących firm:

 |
Subiekt GT - Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów
Licencja na 3 stanowiska Cena netto: 690,00zł
Licencja oddziałowa na pracę zdalną Cena netto: 300,00zł
Rozszerzenie na następne 3 stanowiska Cena netto: 590,00zł
niebieski PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne) Cena netto: 990,00zł
zielony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne) Cena netto: 990,00zł
czerwony PLUS dla InsERT GT (rozszerzenie funkcjonalne) Cena netto: 990,00zł
więcej informacji »
|
|
 |
Gestor GT - System zarządzania relacjami z klientami, współpracujący z Subiektem GT
Licencja na 3 stanowiska Cena netto: 590,00zł
Licencja oddziałowa na pracę zdalną Cena netto: 250,00zł
rozszerzenie na następne 3 stanowiska Cena netto: 450,00zł
więcej informacji »
|
|
 |
Sello - System sprzedaży w serwisach aukcyjnych, współpracujący z Subiektem GT
Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego Cena netto: 117,89zł
więcej informacji »
|
|
 |
Rachmistrz GT - Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego
Cena netto: 400,00zł
więcej informacji »
|
|
 |
Rewizor GT - System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości
Cena netto: 1 290,00zł
więcej informacji »
|
|
 |
Gratyfikant GT - Nowoczesny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy
Licencja na 30 pracowników Cena netto: 1 290,00zł
Rozszerzenie zwykłe na kolejnych 50 pracowników Cena netto: 390,00zł
więcej informacji »
|

 |
KS-PPS, Podstawowy program świadczeniodawcy
Proste, niezawodne i szybkie rozliczanie wszystkich rodzajów kontraktów zawartych m.in. z Narodowym Funduszem Zdrowia, zgodnie z aktualnymi wymaganiami i formatami. Z KS-PPS można ponadto drukować recepty, prowadzić terminarz wizyt, prostą dokumentację. System stale rozwijany jest o nowe, dodatkowe moduły.
|
|
 |
KS-SOW, Program do obsługi Sklepu
KS-SOW jest kompleksowym Systemem wspomagania pracy sklepu, pracującym w środowisku Windows. Ze względu na możliwość korzystania z bazy KS-BLOZ jest szczególnie polecany do sklepów zielarskich, zielarsko-medycznych oraz zielarsko-drogeryjnych.
System wykorzystuje w swojej pracy bazy typu SQL oraz technologie internetowe. Szczególny nacisk w Systemie położono na sprawną i szybką obsługę. Zastosowano również rozwiązania pozwalające na wykorzystanie drukarek igłowych i ich pracę z Systemem w trybie znakowym.
System KS-SOW składa się z kilkudziesięciu powiązanych ze sobą modułów zapewniających szeroki zakres możliwości. Funkcje zawarte w modułach wchodzących w skład Systemu pozwalają na prowadzenie sprzedaży, zamówień, zakupów, zarządzanie magazynem, tworzenie zestawień, analiz oraz prowadzenie rozliczeń.
System KS-SOW jest zgodny z obowiązującymi przepisami oraz stale modernizowany i dostosowywany do zmieniających się przepisów i wymagań Użytkowników.
|
|
 |
KS-ZSA, Zarządzanie Siecią Aptek
KS-ZSA jest nowoczesnym systemem wspomagającym monitorowanie i zarządzanie pracą sieci aptek, pracującym w środowisku Windows. System składa się z kilkunastu powiązanych ze sobą modułów zapewniających szeroki zakres możliwości. Funkcje zawarte w poszczególnych modułach pozwalają na prowadzenie zamówień i zakupów, zarządzanie magazynem, tworzenie zestawień, analiz oraz prowadzenie rozliczeń poszczególnych aptek.
|
|
 |
KS-AOW, Program do obsługi Apteki
KS-AOW jest najpopularniejszym w Polsce kompleksowym Systemem wspomagania pracy aptek, pracującym w środowisku Windows.
System wykorzystuje w swojej pracy bazy typu SQL oraz technologie internetowe. Szczególny nacisk w Systemie położono na sprawną i szybką obsługę. Zastosowano również rozwiązania pozwalające na wykorzystanie drukarek igłowych i ich pracę z Systemem w trybie znakowym.
System KS-AOW składa się z kilkunastu powiązanych ze sobą modułów zapewniających szeroki zakres możliwości. Funkcje zawarte w modułach wchodzących w skład Systemu pozwalają na prowadzenie sprzedaży, zamówień i zakupów, zarządzanie magazynem, tworzenie zestawień, analiz oraz prowadzenie rozliczeń.
System KS-AOW jest zgodny z przepisami Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Finansów, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz innych uprawnionych instytucji oraz stale modernizowany i dostosowywany do zmieniających się przepisów.
|
|
 |
KS-ASW, Program do obsługi Apteki szpitalnej
KS-ASW jest bardzo popularnym w Polsce kompleksowym Systemem wspomagania pracy apteki szpitalnej pracującym w środowisku Windows, mogącym współpracować z Systemu obsługi szpitala.
System wykorzystuje w swojej pracy bazy typu SQL oraz technologie internetowe. Szczególny nacisk w Systemie położono na sprawną i szybką obsługę. Zastosowano również rozwiązania pozwalające na wykorzystanie drukarek igłowych i ich pracę z Systemem w trybie znakowym.
System KS-ASW składa się z zestawu powiązanych ze sobą modułów umożliwiających prowadzenie wydań, zamówień i zakupów, zarządzanie magazynem, tworzenie zestawień, analiz oraz prowadzenie rozliczeń. System umożliwia również wyznaczanie kosztów zużycia leków na pacjenta i lekarza według dowolnych klas. Wspomaga również prowadzenie przetargów poprzez generowanie list leków, czy możliwość kontrolowania cen przetargowych.
System KS-ASW jest zgodny z przepisami Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Finansów, Narodowego Funduszu Zdowia oraz innych uprawnionych instytucji oraz stale modernizowany i dostosowywany do zmieniających się przepisów.
|
|
 |
KS-FKW, Program obsługi Finansów i Księgowości
Programy Księgowe (programy Finansowo-Księgowe) w dzisiejszych czasach są nieodzownym elementem każdego zintegrowanego systemu informatycznego należy do nich system KS-FKW nowoczesny, kompleksowy System finansowo-księgowy pracujący w środowisku Windows. Współpracuje z innymi Systemami produkowanymi przez naszą firmę, pozwalając na automatyczne przenoszenie dokumentów pomiędzy nimi, co eliminuje możliwość wystąpienia błędów.
System zawiera narzędzia automatyzujące dekretowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentu PK, przeksięgowanie podatku VAT oraz zamknięcie roku obrotowego z otwarciem bilansu na rok następny. KS-FKW współpracuje z systemami bankowości elektronicznej Home Banking. System dostarcza narzędzi do tworzenia zestawień i analiz finansowych, które poprzez mechanizm wymiany informacji OLE i otwarty dostęp do bazy danych ODBC umożliwiają sporządzenie prezentacji i analiz działających w środowisku Windows.
System KS-FKW pracuje na bazie danych Oracle. Budowa Systemu opiera się na rejestrach przechowujących dokumenty w formie źródłowej zakupu, sprzedaży, kasie przechowującej dokumenty rozliczeniowe, buforze przechowującym zadekretowane dokumenty oraz księdze głównej zawierającej dokumenty zaksięgowane.
Program jest zgodny z obowiązującą Ustawą o rachunkowości oraz na bieżąco modyfikowany w związku ze zmieniającymi się przepisami prawnymi.
|
|
 |
KS-CRM, System zarządzania relacjami z klientem
System Informatyczny KS-CRM stanowi grupę modułów i podsystemów, która ukierunkowana jest na kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami.
KS-CRM - System KS-CRM umożliwia realizację polityki CRM poprzez definiowanie priorytetów firmy w zakresie obsługi klienta oraz wspomaganie procesu podejmowania decyzji celem realizacji założonej polityki.
Wprowadzenie polityki CRM oraz narzędzia KS-CRM pozwala usprawnić działanie firmy przez systematyczne i kompleksowe podejście do zagadnienia obsługi klienta. Od zdefiniowania celów poprzez określenie ich realizacji, sposobu wykonania do sprawdzenia osiągniętych efektów. System zawiera także wiele usprawnień w codziennej pracy firmy.
|
|
 |
KS-BLOZ, Przeglądarka bazy leków
W systemie OSOZ jednym z głównych elementów, który w istotny sposób pozawala na przyspieszenie procesów zarządzania i wykorzystania automatyzacji jest Baza Leków i Środków Ochrony Zdrowia zwana w skrócie KS-BLOZ.
Na rynku farmaceutycznym istnieje obecnie tak duża ilość leków, środków farmaceutycznych i medycznych, że trudno je zapamiętać. Poruszanie się w zbiorze leków sporządzonych systemem książkowym, przy obecnej częstotliwości zmian przepisów dotyczących wydawania leków na recepty, jest coraz bardziej utrudnione. System biuletynów pomaga jedynie w sprawdzeniu podstawowych informacji o dostępnych produktach leczniczych. Natomiast system elektronicznej bazy leków, pozwala na niemal natychmiastową zmianę danych ważnych dla dystrybucji.
Oferowana przez naszą firmę baza leków i preparatów farmaceutycznych KS-BLOZ jest produktem, który może poszczycić się wdrożeniem w większości jednostek farmaceutycznych i medycznych w całym kraju.
Baza KS-BLOZ w systemie OSOZ pozawala na pełną automatyzację w wymianie informacji oraz gromadzenia danych. Posiadanie i korzystanie z bazy KS-BLOZ, pozwala nie tylko na płynne gromadzenie w systemach danych o lekach i preparatach dostępnych na rynku, ale również w dużym stopniu ułatwia pracę z przekazywaniem różnego rodzaju sprawozdań i zestawień.
Dane w bazie KS-BLOZ są gromadzone i aktualizowane zgodnie z aktualnymi przepisami regulującymi dostępność leków zarówno w kraju jak i w Unii Europejskiej.
|
|
 |
KS-SOMED, Program do obsługi Przychodni
Głównym zadaniem systemu KS-SOMED jest podnoszenie jakości oraz standardu usług świadczonych w placówkach medycznych. Dążymy do tego, aby system poprzez ciągłe usprawnianie pracy lekarzy oraz personelu medycznego zapewniał pacjentom komfortową oraz sprawną organizacyjnie obsługę. Dla każdej przychodni aspirującej do zorganizowanego i efektywnego funkcjonowania, KS-SOMED stanowi niezastąpioną pomoc informatyczną. KS-SOMED to nowoczesny, zintegrowany system przeznaczony do wspomagania obsługi średnich i dużych jednostek służby zdrowia. System powstał na podstawie dotychczasowych doświadczeń oraz współpracy z Użytkownikami naszych produktów. Jedną z cech charakteryzujących duże jednostki służby zdrowia jest mnogość oraz różnorodność procedur medycznych, a w związku z tym, potrzeba prowadzenia rozbudowanej dokumentacji ewidencyjnej, statystycznej i sprawozdawczej. Wdrożenie systemu KS-SOMED pozwala na pełną automatyzację tych procesów. System doskonale sprawdza się podczas ogólnej organizacji pracy jednostki medycznej, rejestracji wykonanych zleceń, ewidencji umów zawieranych z płatnikami, dokumentacji transakcji pieniężnych, jak i w rozliczeniach z poszczególnymi Oddziałami Narodowego Funduszu Zdrowia. Może być również wykorzystywany jako niezastąpione narzędzie statystyczne, pozwalające na selekcję i zestawienie danych z określonego zakresu działalności jednostki medycznej. Pełna informatyzacja wszystkich sfer placówki medycznej jest możliwa dzięki kompatybilności systemu KS-SOMED z systemami administracyjnymi firmy KAMSOFTŽ (np. KS-KFW, KS-ZZL).
|
|
 |
KS-ABD, Apteczny bank danych
Głównym celem ABD jest opracowywanie sprawozdań opisujących stan rynku farmaceutycznego w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy aptek. Zadaniem, jakie stoi przed Aptecznym Bankiem Danych jest także zbudowanie na podstawie zbieranych informacji modelu zdrowotnego kraju.
Apteczny Bank Danych zrzesza aptekarzy, którzy zobowiązali się do przesyłania danych gromadzonych za pomocą jednego z naszych Systemów Aptecznych dotyczących wszystkich przeprowadzonych w nim operacji. Dane przekazywane do ABD mają charakter poufny, a informacje zawarte w raportach nie zawierają danych chronionych ustawą o ochronie danych osobowych.
Informacje uzyskane z Aptecznego Banku Danych mogą stanowić dowody na potwierdzenie obserwowanej sytuacji na rynku farmaceutycznym, a także służyć jako argumenty w dyskusjach i debatach. W oparciu o wyspecjalizowane raporty można również prowadzić badania naukowe.
|

 |
4Rest - wielostanowiskowy system gastronomiczny ułatwiający: pracę kelnerską, funkcje biurowe, obsługę magazynów, komunikację między kelnerami i kuchnią
Cena netto: już od 1 190zł
|
|
 |
HotelOnLine - książka meldunkowa, rezerwacje, rozliczenia, wystawianie wszystkich dokumentów sprzedaży w tym korekty faktur, grafik sprzątania pokoi, zestawienia obłożenia hotelu to tylko namiastka z finkcji jakie oferuje program HotelOnLine.
Cena netto: już od 2 500zł
|

 |
Księga (FK)
Najważniejsze funkcje dotyczące Ksiąg Handlowych (FK) m.in.: * Ręczne wprowadzanie dokumentów księgowych, * Automatyczne dekretowanie dokumentów sprzedaży, możliwość definiowania kont na których będzie zadekretowany dokument sprzedaży (powiązanie definiuje się raz, a potem można korzystać z niego wielokrotnie), * Automatyczne dekretowanie dokumentów zakupu, możliwość definiowania kont na których będzie zadekretowany dokument zakupu, * automatyczne przeksięgowanie VAT z dokumentów sprzedaży/zakupu na konta rozrachunków z VAT, * Księgowanie list płac na wskazanych kontach księgowych - zbiorczo dla wszystkich pracowników lub dla każdego indywidualnie, * Możliwość przejścia pomiędzy dokumentem źródłowym a dokumentem księgowym poprzez wciśnięcie jednego klawisza - pozwala to na szybki podgląd księgowań odpowiadających wskazanemu dokumentowi, * Wprowadzanie kwot bilansu otwarcia poszczególnych kont na 1 arkuszu * Automatyczne nadawanie kontrahentom, pracowników i środkom trwałym najbliższego dostępnego numeru subkonta.
|
|
 |
Księga (Przychodów i Rozchodów)
Najważniejsze funkcje programu związane z Księgą przychodów i rozchodów m.in.: * Możliwość wprowadzania dokumentów do Księgi ręcznie (rzadziej) * Lub automatyczne przenoszenie ich z innych okien (częściej) - patrz poniżej, * Obliczanie dochodu firmy na podstawie zapisów w Księdze (dochód jest automatycznie umieszczany na deklaracji PIT-5 właściciela), * Drukowanie dokumentu wewnętrznego dla zapisu w Księdze, * Drukowanie przelewu na podstawie dokumentu w Księdze, * Wydruk stron księgi według obowiązującego wzoru i wydruk rocznego podsumowania księgi; kolumny drukowanej Księgi są zwężane tak, aby zajmowały jak najmniej miejsca, * Obliczenie limitu wydatków na reprezentację i reklamę, * Automatyczne przenumerowanie dokumentów w księdze po każdym przeniesieniu dokumentów z innych okien, * Księgowanie odsetek i kosztów bankowych.
|
|
 |
Pracownicy
Najważniejsze funkcje w zakresie obsługi płac m.in.: * Naliczanie zaliczek podatku, zasiłków i składek ZUS, * Przygotowanie i wydruk listy płac, * Wydruk kart wynagrodzeń, * Drukowanie deklaracji podatkowych PIT: PIT-4, PIT-8A, PIT-8B, PIT-11, PIT-40, * Przygotowanie rocznego zestawienia ZUS - IWA, * Możliwość wprowadzania informacji o umowach zlecenia (kilka typów), * Drukowanie umów zleceń (umów o dzieło) i rachunków, * Drukowanie przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników.
|
|